ოზურგეთის ლოკაცია
,,პროფესიული განათლების განვითარების კოორდინატორი",
ვაკანსიის რაოდენობა: 1 სამუშაოს ადგილმდებარეობა - დაბა ურეკის საჯარო სკოლა. |
შრომის ანაზღაურება: სულ პროექტის მანძილზე 2500 ლარი
სამუშაოს ხანგრძლივობა არა უმეტეს 3 თვე -ა(ა)იპ - პროფესიული უნარების სააგენტოს პროგრამების „სტუდენტური და პრესტუდენტური სერვისების განვითარების ხელშეწყობის“ ქვეპროგრამის საჯარო სკოლებში პროფესიული განათლების განვითარების ხელშეწყობის კომპონენტის ფარგლებში.
განცხადების მიღების ბოლო ვადა: 23.03.2023
დოკუმენტაციის გადარჩევა: არა უგვიანეს 24.03.2023
საკონტაქტო ტელეფონი:
577 16 22 87 საკონტაქტო პირი : ნანა ფაჩუაშვილი
ელ.ფოსტა: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
კოორდინატორის ფუნქცია-მოვალეობებია:
Ø საჯარო სკოლაში პროფესიული განათლების პროგრამების განვითარებისთვის საჭირო პროცესების კოორდინაცია და აღნიშნული მიზნით, დაინტერესებულ მხარეებთან ინტენსიური კომუნიკაცია.
Ø პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამების/პროფესიული მომზადების/გადამზადების პროგრამების განხორციელების უფლების მოპოვების მიზნით პროფესიული უნარების სააგენტოს მიერ შემუშავებული მოკლევადიანი და გრძელვადიანი სამოქმედო გეგმით გათვალისწინებულ აქტივობებში ჩართულობა და აღნიშნული მიზნით, სკოლასა და პროფესიულ საგანმანათლებლო დაწესებულებას შორის კოლაბორაციისა და შესაბამისი პროცესების კოორდინაცია.
Ø სასერტიფიკატო კურსების დაგეგმვისა და განხორციელების პროცესების კოორდინაცია.
Ø სასერტიფიკატო კურსების ადმინისტრირების პროცესში ჩართული თანამშრომლების კოორდინაცია და მათი სამუშაოს შესრულების მონიტორინგი
Ø სასერტიფიკატო კურსების ეფექტურად განხორციელების მიზნით სკოლისა და პროფესიული საგანმანათლებლო დაწესებულების მენეჯმენტთან ინტენსიური კოორდინაცია.
ü პროფესიული საგანმანათლებლო დაწესებულების ხელმძღვანელთან შეთანხმების გზით საჯარო სკოლაში პროფესიული განათლების კომპონენტის განვითარებასთან დაკავშირებული ღონისძიებების, მათ შორის საჯარო სკოლის ინსტიტუციური განვითარების შესაძლებლობების კოორდინაცია.
Ø სკოლაში პროფესიული მომზადებისა და გადამზადების პროგრამების დანერგვის მიზნით საჭირო აქტივობებში ჩართულობა და პროგრამების მომზადების პროცესის კოორდინაცია.
Ø სკოლაში პროფესიული განათლების განვითარების მიზნით სააგენტოს მიერ დაგეგმილი შესაძლებლობების გაძლიერებაზე ორიენტირებული აქტივობების კოორდინაცია და აღნიშნულ აქტივობებში მონაწილეობა.
Ø სკოლაში პროფესიული განათლების განვითარების მიზნით კერძო სექტორთან, არასამთავრობო სექტორთან, სამოქალაქო საზოგადოებასთან, ბენეფიციარებთან და სხვა დაინტერესებულ მხარეებთან კომუნიკაცია სააგენტოსთან შეთანხმებითა და პროფესიული საგანმანათლებლო დაწესებულების ხელმძღვანელთან კომუნიკაციის გზით.
Ø დაინტერესებულ მხარეებთან კომუნიკაციის გზით რეგიონის/მუნიციპალიტეტის შრომის ბაზრის საჭიროებების შეფასება სააგენტოს მიერ გაცემული რეკომენდაციების შესაბამისად, სკოლაში პროფესიული განათლების შემდგომ განვითარებასთან დაკავშირებული აქტივობების დასაგეგმად ინტენსიური კომუნიკაციის წარმოება საჯარო სკოლის მენეჯმენტთან სკოლაში პროფესიული განათლების განვითარების ხელშეწყობის მიზნით.
Ø ინტენსიური კომუნიკაციის წარმოება პროფესიული უნარების სააგენტოსთან სკოლაში პროფესიული განათლების განვითარების ხელშეწყობის მიზნით.
Ø სკოლაში პროფესიული განათლების განვითარებაზე ორიენტირებული აქტივობების დაგეგმვა და განხორციელებაში მონაწილეობა საზოგადოებაში ცნობიერების ამაღლების მიზნით PR და საინფორმაციო აქტივობების დაგეგმვა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
განათლება:
მინიმუმ ბაკალავრის ხარისხი სოციალურ მეცნიერებების, განათლების მეცნიერებების, ბიზნესის ადმინისტრირების ან მომიჯნავე მიმართულებით.
სასურველია:
მაგისტრის ხარისხი სოციალური მეცნიერებების, განათლების მეცნიერებების, ბიზნესის ადმინისტრირების ან მომიჯნავე მიმართულებით.
გასაუბრების თემატიკა: შესასრულებელი ფუნქციიდან გამომდინარე.
წარმოსადგენი დოკუმენტაცია:
შერჩევა ჩატარდება ორ ეტაპად : დოკუმენტაციის გადარჩევა და გასაუბრება.
სავალდებულო დოკუმენტაციის წარმოუდგენლობა არასრული წარმოდგენა არის კანდიდატის შემდეგ ეტაპზე არდაშვების საფუძველი.
გასაუბრების ჩატარების ადგილი და დრო :
გასაუბრება პრისპირ გასაუბრების ფორმატში ჩატარდება შემდეგ მისმართზე :ქალაქი ოზურგეთი, რუსთაველის ქ. N8 ა(ა)იპ კოლეჯი ,,ჰორიზონტი’’ შენობა მეორე სართული.
გასაუბრება ასევე შესაძლებელია ჩატარდეს ონლაინ ფორმატში.
დამატებითი ინფორმაცია:
დამატებითი ინფორმაცია იხილეთ მიმაგრებულ ფაილში.